Projektai

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro projektas ,, Sveikata visus metus“ 2023 m.
Kovo mėnesio iššūkis: ,, Žmogus tampa labai drąsus, kai yra užtikrintas, kad jį myli“ (Sigmund Freud)

Kovo mėnesio iššūkis (peržiūra)   

Skaidrės Gitanos.

 

Projektas „WE ARE TOGETHER WITH GARDEN ACTIVITIES“

Panevėžio lopšelio-darželio „Pasaka“ ikimokyklinės specialiosios „Ežiukų“ grupės vaikai ir
mokytoja, specialioji pedagogė Jurgita D. prisijungė (Europos mokyklų švietimo platforma) į
projektą „WE ARE TOGETHER WITH GARDEN ACTIVITIES“. Projektas bus vykdomas su
ikimokyklinio amžiaus, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais pagal įtraukiojo ugdymo
programą. Įvairios veiklos bus vykdomos lauke, kad vaikai praleistų kuo daugiau laiko gamtoje ir
įgytų patirties dirbdami, tyrinėdami, atrasdami ir kurdami. Šiuo projektu siekiama didinti vaikų
pažintinį, socialinį, emocinį, motorinį ir kalbos vystymąsi, suteikti vaikams galimybę aktyviai
naudotis visais pojūčiais, stiprinti sąmoningumo – stebėjimo – koncentracijos įgūdžius, lavinti
skirtingus mąstymo įgūdžius, padidinti jų sąmoningumo lygį ir sukurti priežasties ir pasekmės ryšį.
Be to, užsiėmimai prisidės prie vaikų, mylinčių ir saugančių gamtą, augimo. Lauko veikla – tai
procesas, kurio metu vaikai naudoja visus pojūčius, aktyvina jų pažintinę ir motorinę mokymosi
sritis.

Nuotraukos J.D.

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro projektas ,,Sveikata visus metus 2023″

Vasario mėnesio iššūkis Sveikata – ne viskas, tačiau be jos – viskas niekas

 

ĮTRAUKIOJO UGDYMO PARTNERYSTĖS PROJEKTAS „DRAUGYSTĖ BE SIENŲ“

2022-2023 m. m. specialiosios ikimokyklinės ,,Ežiukų“ ir bendrojo ugdymo ,,Boružiukų“
grupės mokytojai kartu su vaikais įgyvendina projektą, kurio tikslas: visapusiškai ugdyti
vaiko asmenybę ir gebėjimus, nekreipiant dėmesio į jo savitumą, ugdyti empatiją, toleranciją,
padėti suprasti, kad būti kitokiam nėra blogai.
Projektas įgyvendinamas 2022 m. lapkričio – 2023 m. kovo mėnesiais.


Nuotraukos J.D.

 

 

 

Projektas „Kieno liežuvis ilgiausias?“

Panevėžio miesto lopšelio-darželio „Pasaka“ švietimo pagalbos mokiniui specialistai  kovo mėn. 1-21 dienomis organizavo Respublikinį ikimokyklinių įstaigų projektą „Kieno liežuvis ilgiausias?“ , skirtą Europos logopedo dienai paminėti.
Projekto tikslas – pasakos sekimo, specialiųjų užduočių ir žaidimų pagalba lavinti vaikų klausymo įgūdžius, mokyti taisyklingai dėstyti mintis, turtinti žodyną, skatinti bendradarbiauti kartu su specialistu atkuriant pasakos istoriją.
Projekte dalyvavo pagalbos mokiniui specialistai iš dešimties Lietuvos ugdymo įstaigų. Jie dalinosi įgyvendintais kūrybiniais  pasakos sekimo būdais,  bei pagamintais pasakų veikėjais.

 

Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro projektas ,,Sveikata visus metus“

2022 m. ,, Pasakos“ lopšelio-darželio bendruomenė įsitraukė į respublikinį projektą, kurio  tikslas – padėti vaikams įgyti bendrą sveikatos suvokimą, išsiugdyti sveikatai naudingus gebėjimus, įpročius bei nuostatas, atsakomybę už savo ir kitų sveikatą, paskatinti juos rinktis sveiką gyvenimo būdą.
Projekto įgyvendinimo metu kiekvieną mėnesį įgyvendiname vis naują iššūkį. Vasario mėnesio iššūkis: ,,Sveikas vargšas, turtingesnis už ligotą karalių“.

Sveikas vargšas turtingesnis už ligotą karalių (projekto akimirkos)

Skaidres parengė ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja G.V.

Balandžio MĖNESIO IŠŠŪKIS:
Švara – sesutė, sveikata – motutė“.

Balandžio mėnesio iššūkis Švara – sesutė, sveikata – motutė (projekto akimirkos)

Parengė ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja G.V.

 

 

28Vas2023

,,Pasakoje“ vyko mokytojų ir vaikų judesio korekcijos pedagogės organizuotas respublikinis
ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų projektas ,,Vaikų žiemos olimpinė diena“.

13Lie2022

„Recyling Tower“ tarptautinis „eTwinning“ projektas

„Recyling Tower“ yra tarptautinis „eTwinning“ projektas, skirtas 3–6 metų vaikams, kurio tikslas – ugdyti vaikų sąmoningumą aplinkos ir gamtos srityse bei remti tarpdisciplininį požiūrį originalia, kūrybinga ir smagia veikla apie perdirbimą ir atliekų tvarkymą. Norėdami savo vaikams palikti gyventi tinkamą pasaulį, pirmiausia turime juos auklėti. Gamtos ir aplinkosaugos švietimu, pagrindine mūsų projekto tema, siekiame sukurti vaikams socialinę, emocinę, pažintinę ir psichomotorinę mokymosi aplinką.

Projektą įgyvendino priešmokyklinio ugdymo mokytoja Diana Paškauskienė. Už kokybišką projekto įgyvendinimą jai suteiktas eTwinning kokybės ženklas.

 

Projektinė veikla paįvairina ugdytinių veiklas, taip praturtindama ugdymo procesą. Ir vėl norime pasidžiaugti mūsų darželio eTwinning projektu “Įvairovėje įdomiau”. Sėkmingai įgyvendinę projektą, buvome įvertinti eTwinning nacionaliniais kokybės ženkleliais. Taip pat turėjome galimybę sudalyvauti Respublikinėje eTwinning projektų mugėje, kurį organizavo Šiaulių lopšelis darželis “Pasaka”. Organizatoriai parengė gražų leidinį, kuriame publikuojami mugėje dalyvavę  projektai apdovanoti nacionaliniais kokybės ženkleliais. Su leidiniu susipažinti galima paspaudus čia:  „Respublikinė eTwinning projektų mugė 2021“.

 

6Bal2022

2022 m. kovo mėn 1-31dienomis Panevėžio lopšelis – darželis ,,Pasaka” organizavo Respublikinę ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, pedagogų ir tėvų virtualią nuotraukų parodą „MANO GRUPĖJE LIETAUS LAŠELIS – STEAM VEIKLOS SU VANDENIU“, skirtą Pasaulinei Autizmo dienai paminėti. Parodos tikslas – nuotraukose užfiksuoti Lietuvos švietimo ikimokyklinių ir priešmokyklinių įstaigų mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų, tėvų inicijuotas STEAM veiklas su vandeniu.
Iniciatyvoje dalyvavo daugiau kaip 100 Lietuvos ugdymo įstaigų pedagogų, pagalbos vaikui specialistų. Dalyviai plėtojo gerosios patirties sklaidą, dalindamiesi savo inicijuotomis STEAM veiklomis su vandeniu, kurių dėka buvo ugdomas kritinis ir kūrybinis vaikų mąstymas, gebėjimas suprasti reiškinius, skatinamas vaikų aplinkos pažinimas, saviraiška, išradingumas, vaikai buvo sudominti, įtraukti į aktyvią veiklą, kuri teikė teigiamus išgyvenimus.
Respublikinės ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, pedagogų ir tėvų virtualios nuotraukų parodos organizatorės: pagalbos mokiniui specialistės J.D., D.J., A.R.

18Spa2021
Nuotraukos M. Kairienės
Be Panevėžio lopšelio-darželio „Pasakos“ sutikimo, draudžiama šiame puslapyje paskelbtą informaciją bei nuotraukas ir / arba filmuotą medžiagą naudoti kitose svetainėse arba platinti kuriuo nors kitu pavidalu.
22Rgs2021

 

RUGSĖJO 22-24 d. d. dalyvavimas ekologinėje-edukacinėje Gamtos mokyklos labdaros akcijoje „Rudens kraitelė“. Rudens kraitelės pristatymas į gamtos mokyklą  nuo 9-17 val.

SPALIO 4-8 d. d.  vaikų, tėvų pedagogų kūrybinis darbas   ,,Rudeninis skėtis“ (gamyba).

SPALIO 11d. 11.30 val. parodos „Rudeninis skėtis“ atidarymas lauke.

SPALIO 12d. 9.00  val. Sferinis kinas. Dalyvauja: “Boružės“, „Nykštukai“, „Pelėdžiukai“, „Skruzdėliukai“,  „Žiogeliai“, „Katinėliai“.

SPALIO 13 d. 10.00- 11.00 val. “Rudenėlio vitaminai“ daržovių-vaisių degustacijos grupėse ar kupole priklausomai nuo oro sąlygų.

SPALIO 14 d. 11.30 val. Štampavimas su botais kieme ,,Rudeninis takelis“.

SPALIO 15d. 11.00 val. Rudeninė diskoteka lauke “Lapų šėlsmas“.

SPALIO 18-22 d. d.  Rudeninių paveikslų ant kartono kūrimas.

P.S.  Kartonas A4 formato. Iš anksto būkite prisirinkę gamtinės medžiagos: lapų, pagaliukų, uogų, kankorėžių, samanų ir pan. Paveikslai bus kabinami lauke, todėl gamtinę medžiagą  reikia tinkamai pritvirtinti.

SPALIO 25 d. 11.00 val. Paveikslų kabinimas lauke.

 

Organizatoriai ,,Katinėlių“ grupė

 

Be Panevėžio lopšelio-darželio „Pasakos“ sutikimo, draudžiama šiame puslapyje paskelbtą informaciją bei nuotraukas ir / arba filmuotą medžiagą naudoti kitose svetainėse arba platinti kuriuo nors kitu pavidalu.
18Bir2021

Panevėžio lopšelio – darželio “Pasaka”  “Pelėdžiukų”, “Boružiukų” ir “Skruzdėliukų” ugdytiniai balandžio-birželio mėnesiais su logopedėmis Kristina ir Dilmante bei mokytoja Diana dalyvavo į eTwinning projekte „Įvairovėje įdomiau / Diversity is lot more fun“. Šio projekto metu vaikai mokėsi pagarbos bei jautrumo kitam, buvo ugdomas pakantumas, tolerancija. Mokytojos ir pagalbos mokiniui specialistės dalyvavo diskusijoje, aptardamos įtraukiojo ugdymo ypatumus, dalinosi gerąją darbo patirtimi. Vaikai gamino plakatus, atvirukus, dalinosi savo darbais su kitų įstaigų ugdytiniais, žaidė įvairius žaidimus, mokėsi draugiškumo ir tolerancijos. Kartu su projekto partneriais bandėme atsakyti į klausimą “Kaip turėtume padėti įsitraukti į žaidimus kitų atstumtiems grupės vaikams?”.

 

Kristina Kurnickienė, Dilmantė Ratkevičienė, Diana Krištaponienė

Be Panevėžio lopšelio-darželio „Pasakos“ sutikimo, draudžiama šiame puslapyje paskelbtą informaciją bei nuotraukas ir / arba filmuotą medžiagą naudoti kitose svetainėse arba platinti kuriuo nors kitu pavidalu.
18Geg2021

Ar kada nors bandėte suskaičiuoti, kiek emocijų gebate jausti (ar įvardinti)? Kiek jausmų išgyvenate per dieną? O kiek ir kokių nuotaikų atpažįstate kituose?

Norint išmokti valdyti ir tinkamai reikšti emocijas ir jausmus, pirmiausia juos reikia išmokti gerai pažinti. „Boružiukų“ grupės vaikučiams tai puikiai pavyko. Vaikai susipažino ir susidraugavo su savo emocijomis ir jausmais.

Vaikučių jausmai, išgyvenimai ir emocijos atsispindi filmuke:

Filmuką  sukūrė priešmokyklinio ugdymo mokytoja Diana Krikštaponienė

Šrifto padydinimas
Kontrastas